Julafton

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-26 » 01:01:12
Gooooood jul! Min jul har varit suverän. Har haft bästa hos mig och min underbara familj. Ätit god mat, kollat på tv, öppnat julklappar och garvat så tårarna sprutat. Och vet ni vad? Jag hade mittbena!!!! Det är verkligen "OH MY LORD!" Men jag har kommit fram till att vissa faktiskt passar i det och skulle testa på det själv fast jag vantrivs i det xD Haha. men kanske lär mig. Vet inte själv vad jag tycker om det på mig själv än men ;D Så hade vi ju lilla söta Ville hos oss, en av dom absolut raraste hundarna jag träffat. Har fått så mycket bra saker, saker jag inte ens hade önskat mig men som jag ändå vill ha så var överraskande och skitkul :D Ska lägga upp bilder sen på klapparna (:








Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!