Dagens inköp!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-21 » 17:24:28
Jag hade tänkt vara lite ekonomisk och vänta med att köpa en ring som jag spanat på vääääldigt länge. Jag menar mellandagsrea hallå? Men jag kunde inte motstå idag så jag köpte den iaf, för tänk om den tar slut? Haha. Åh så bitter jag skulle bli. Det värsta är bara att jag vill ha en likadan till fast med rosa sten. Hade beslutsångest men blev den bruna till slut, ingen aning av vilken anledning. Båda är finfina :D Får hoppas på att den rosa finns på mellandagsrean för då är den miiiiiin! My precious, moahahaha!



Så köpte jag även Glykos. När jag hörde det första gången tyckte jag att det lät som
typ såndär fittsalva eller nått? Men inte det inte, det har man när man bakar.
Och nu dök det upp i ett av recepten som jag ska baka. Stod att det fanns på Apoteket.
Så jag springer dit och letar efter en flaska men hittar ingen så frågar en trevlig tant där
och hon tar fram något som ser ut som en tub handkräm eller liknande.

Hon- Här har du glykos.
Jag - Öh, har man detta när man bakar..?
Hon- Japp det har man.
Jag - Hmm okej, då litar jag på dig nu då.
Hon - Haha ja.
Jag - Men det är ditt fel om jag dör, haha!
Hon - Haha, ja det tar jag på mitt ansvar ;)

Hon var söt och trevlig iaf. Men jag måste ha verkat som en dumblondin.
Jag tror iaf att det är handkräm... ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!