Stieg Larsson-time!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-21 » 00:10:11
Idag har jag, Amanda och Occe kollat på film :D
Kollade på Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden.
Skulle kollat på Luftslottet som sprängdes också men tiden räckte inte till.
Får se om man hinner det imorgon (:



När jag kom hem vid halv tio så satte jag och mamma igång med köket.
Alltså vi satte upp plast för sakerna i köket sedan målade vi taket :D
Haha, såndär superbra kvällsunderhållning ;) Men ska målas en eller två
gånger till. Sedan blit det väggarnas tur o.s.v (:

Så tycker jag att ni ska kolla in denna sida!:
http://www.usagodis.se/

Den är seriös och och billig.
Helt pålitlig, har vänner som beställt därifrån
då det är en av mina bästa vänners bror som driver den.
Ska också ta och beställa snart (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!