Nytt till hallen

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-21 » 00:40:17
Jag vet jag håller just nu på med köket men jag vill så gärna fixa hallen också eftersom att jag har hittat saker som skulle passa så otroligt bra till våran hall som vi också ska göra om! Och vet ni vart jag hittat sakerna då? På RUSTA, jo det är sant xD Men om ni vet något ställe som har liknande så får ni gärna säga till, kanske är snyggare, billigare eller bättre kvallité (: Är iaf helt kär i dessa små möbler!

Postat av: Linda
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros 2011-08-22 / 16:28:13

Hej jag har 4 tävlingar i min blogg med fina priser (:


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!