KK-joggen & Amerikanska naglar

Kommentarer - 4 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-09 » 22:43:12
Idag har det ju som alla Katrineholmare vet varit Kk-joggen!
Lite kul att se bara för att (:
Jag, mamma och Marie satt iaf på Coffe Lounge och kollade.
Käkade räksallad sen blev det After eight latte och en Brownie.
Vi hade verkligen första parkett kan man ju säga ;) Perfekt!
Sen kom ju såklart åska, spöregn och hagel! Skitkul...
Men det var ju bara att ställa sig under tak så var allt lugnt (:
Vi kollade från början till slut, vi fick även sällskap av ett äldre
par som var störtsköna! Haha! Så kul men skojfriska pensionärer :D

Så har jag även nylackade naglar, inte så nöjd dock.
Men orkade inte hålla på med mallar och sånt så linjerna
är verkligen inte raka och stjärnor är väl omöjligt att
göra så små...?

Bild från google! Men mina ser likadana ut fast sämre ;D

Postat av: Amra
URL: http://roouubiiee.blogg.se/ 2011-08-09 / 23:52:39

haha det gjorde jag och min pojkvän , vi hade en hel helg med Sagan om ringen filmerna , vi blev klara vid 03.00 ^^


Postat av: Julia
URL: http://livetomjulia.blogg.se/ 2011-08-10 / 10:12:50

Sv: Ja, HMs concealer är faktiskt bra. Snygga naglar! :)


Postat av: Cajsa
URL: http://www.cajsan.devote.se 2011-08-10 / 14:27:15

Häftiga naglar ;) Ha en toppen dag trots regnet. Kraaam


Postat av: Sanna :)
2011-08-11 / 13:58:21

Hejsan ! :D

Vill du vara med i Veckans blogg ? :D ♥

Jag och Alva har en blogg tsm. och jag(SANNA) har en egen blogg. och där är veckans blogg på båda bloggarna.

Du kan anmäla dig på båda så har du större chans! :D ♥

veckans blogg är på:

busigabusungar.blogg.se

sannasfotografi.blogg.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!