Kajrocken

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-07 » 15:48:52
Igår var ajrocken sista dag. Och eftersom att jag inte gick på fredagen så kände jag mig tvungen att gå lördagen bara för att. Hade bestämt mig sen långt innan att se Frontal Collision men inte något speciellt på kvällen. Men det började hemma hos Sanna & Marry där vi alltid har så jävla kul! Vi behöver liksom inte dra någonstans det räcker med att vara där för det är ändå alltid roligare där än när vi drar iväg efter xD Men jag gick aldrig till Kajrocken på kvällen, drog till Simon och bäddade ner mig i sängen och sov (:

Bilder kommer! (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!