Blablabla....

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-02 » 00:51:10
Åh vad jag måste vara tråkigt! FÖRLÅÅÅT
Men har fan inte tid :/ Det kommer bli bätte om 2 dagar (:
Men jag mår bra och saker och ting har löst sig.
Berättar inte nuuuu ;)
Imorgon blir det fullt ös: Jobba, Frisören, Luncha med Malin,
Hem och sen tillbaka till stan. Och på onsdag blir det Eskilstuna.

Postat av: nemo
URL: http://warlocks.blogg.se/ 2011-08-05 / 18:21:47

kunde tyvärr inte höra av mig när du var här i eskilstuna, för jag var nog inte hemma då. eller jag hann iaf inte se att du varit här oså :c en annan gång maybe, kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!