30 Juli - 2 Aug

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-08-02 » 16:34:22
Lördag: Blev en puttesväng på marknaden med Cissi. Vi träffade även Natta och Ida vilket var skoj! Har inte träffat Ida på väldigt länge (: Sen blev det buss till Flen där mamma hämtade oss. Åkte hem och duschade av mig och fixa mig lite sen var det av till Nyköping med Mamma, Mormor & Morfar. Blev bjudnapå mat hos Bernt & Christina. Porterstek, mmmmh! Alltså det finns inget som är så gott som det :)



Söndag: Jobbade 09.00-15.00 sen hade jag och Simon bestämt att ses så jag knallade över dit. Och det välkomnandet jag fick då går inte att beskriva, tända ljus och allt! Men vi pratade ut och lagade mat tillsammans och bestämt oss för att försöka igen. Nu blev det väldigt kort men jag vill inte gå in på det, lite privatliv hallå ;) Men det finns saker som ändå binder oss, men vi ska inte glida tillbaka i gammla vanor. Sov även där.



Måndag: Solade på Simons balkong så jag blev röd på näsan x( Sen jobbade jag 15.00-22.00.

Tisdag: Jobbade 09.00-12.00 sen drog jag ner på stan en stund och kollade innan jag gick till frisören. Jag klipper mig på Lindborgs om ni undrar, haha! Klippte mig, klippt av 4cm. Skönt men lite trist, vill ju ha långt men det var så sjukt slitet. Sen blev det lunch med Malin. Räkmacka på Coffee Lounge, mmm!



Resultat:


Snart kommer mamma hem med sallad (också från Coffee Lounge, haha!) så ska jag käka sen drar jag in till stan och sover hos min favorit-Marry :D
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2011-08-03 / 23:22:39

du är så sjukt jävla bra tjejen! :) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!