Vernissage - Annorlunda

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-16 » 23:49:34
Idag hade min klass +tvåorna vernissage i konsthallen.
Vårat tema var Annorlunda och deras Drömmar.
Dom hade väldigt fina tavlor faktiskt, speciellt fotona.
Våran var också bra såklart, men inte samma sak
eftersom att man sett vad alla gjort redan...
Det var en konst-jury som valt ut några verk från
alla våra så alla kom inte med. Alla mina kom med
men jag hade ju bara gjort två st också så....

Här har vi lite bilder som jag tog mot slutet
när det mesta folket gått och vi var trötta ;)



Postat av: Erika
URL: http://rickis00.blogspot.com 2011-04-17 / 20:30:53

Vad kul, glömde helt bort att det var utställning fast jag prata med Patrik dagen innan :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!