Måndag - Födelsedag&Springa spåret

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-04 » 23:19:24
Först ska jag berätta att mitt hjärta fyller 20år idag!
Så det bjöds på knäckebrödstårta med massa godsaker på i stallet.
Grattis lill-totton ;)


Annars så har jag longerar min andra häst idag.
Gick superbra! Hon har verkligen förbrättat sig i gångarterna
och börjat koncentrerat sig ;)

Och nu ska jag släppa en bomb här! Haha, näh. men nästan ;)
Jag har sprungit spåret idag! Trodde ni inte va?
Gick också väldigt bra, sprang med mamma.
Synd bara att det var isgata på flera ställen :/
Ska börja med det lite på och då så får lite kondis (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!