Lördagkväll

Kommentarer - 4 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-03 » 19:36:43
På kvällen gick jag och Cissi ner till
Amanda och hälsade på där även Anni var!
Vi satt mest bara och snackade massa skit
och hade det allmänt skittrevligt!
Sen gick jag och Cissi hem för vi var så grymt trötta.
Och på vägen hem skedde den vanliga händelsen
men ingen var förvånad. Haha, suck...

Nattinatti på er
:)
Postat av: Naru
2011-04-03 / 19:51:40

Det var jätte trevligt att ni kom <3

Ni är alltid välkomna :*


Postat av: Fredric Pettersson
2011-04-03 / 22:08:12

Hej ! Jag vet inte vad ni tror att Adam och jag höll på med i lördags, ni kanske såg bilen i Sköldinge men jag kan svära på att vi åkte till hans kompis som bor där. Det var absolut inte vad ni tror iaf :P


Postat av: Sv: Till Fredric
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/ 2011-04-04 / 13:04:12

Man vet tyvärr inte vad man ska tro längre "/ Men tack för att du skrev så trevligt iaf, det uppskattas verkligen (:


Postat av: Fredric Pettersson
2011-04-04 / 17:10:16

Okej jag förstår, men vi skulle bara hälsa på en polare :) Hoppas det löser sig mellan dom!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!