Fredag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-09 » 11:35:41
Jäkligt jobbig dag faktiskt, fullt ös.
Skolan har vart ganska intensiv.
Har målat min tavla ovh setat med kutad rygg så
jag har fått skit ont i musklerna bakom skulderbladen.
Men vad gör man inte för konsten? ;) hahaha!

Sen åkte jag direkt upp till Rohan för att hjälpa Ewa.
Vi betäckte Glaz och Classica, lite häftigt att träffa Classica.
Hon var hur snäll som hellst och betäckningen gick bra.
Sen bortsade vi av alla 6 hästar.

Här har vi en bild på Glaz, inte från idag dock:


Kom hem därifrån vid 7 och då fixade jag lite med mina hästar och i
stallet och lite i paddocken också, den ser ut som skit nu efter vintern.
Vid halv9 på kvällen kom en liten tjej med hennes pappa för att köpa kanin.
Dom verkade vara helt toppen och tjej vad jätterar! Då är det kul att sälja.

När jag kom hem var jag slutkörd, hållt igång hela dagen.
Men såna dagar måste ju också finnas (:

Postat av: Lule
URL: http://nattstad.se/lulepettersson 2011-04-09 / 19:22:44

Vilken snygg häst !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!