Bio

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-04-07 » 22:32:29



Var och kollade på "Hur många lingon finns det i världen" tillsammans med mamma igår. Oj vad rörande den är. Jag hade förväntat mig att den skulle vara rolig, men nej. Rolig var den ju inte. Den var mer rörande fast på ett helt annat sätt och helt annat filmat än vanligt. Jag grinade ordentligt för första gången på bio. Helt klart sevärd! Mig berör den in i hjärtat faktiskt. Men jag tror att man måste ha förståelse och sympati för att gilla denna. Annars säger man nog bara "Nja, den var väl okej men inte så bra..." Jag tror verkligen men måste tänka sig in i hur dom har det och hur samhället funkar och faktiskt är och hur människan som högsta hönset beter sig mot våra egna om man nu kan säga så utan att någon tar det fel.

Jag ger den 4 ½ för att det är underbar men man får en inblick i något helt främmande som ända finns så nära oss hela tiden men den får inte fullt för att jag hade velat att man hade fått sett lite mer av det som hänt efteråt.
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2011-04-07 / 22:58:00

du är söt stumpan! :)

och åh vad bra jag tyckte den filmen var, uh! :) <3


Postat av: Dianaa
URL: http://dianaskurd.blogg.se/ 2011-04-08 / 17:06:32

åå jag vill se den där! :) ha en fin fredagkväll


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!