28 sep

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-29 » 00:11:07
Helt ovärd skoldag, hade 1 av 4 lektioner (den sista).
Har kännt mig lite halvseg hela dagen.
Men så kom en person som jag tycker om men inte står sådär jätte jätte nära
mot slutet av dagen och frågade varför jag såg så nere ut och kramade mig.
Verkligen en liten sak men som lyfte min dag helt!

Sen fick jag höra en sak från en väldigt pålitlig källa något som gjorde mig fruktansvärt jäva skitsur som riktigt fick mig att tappa tron på en person. Hatar lögnare...

Men något som har fått mig på bra humör korta men flera stunder är att se Bo & Evelina tillsammans.
Skitsöta små knallehattar :)

Så ska jag passa på att lägga in att jag verkligen hatar när folk inte svara på sms,
så jävla arrogant och otrevligt.

Det var en jobbig unge på bussen hem som skrek.
Så jag vände mig och och sa "TYST". Hon blev tyst, en stund.
Ewe höll på att garva ihjäl sig, she loves me ;) haha!



Kvällen vart inte alls kul dessvärre, hände en olycka med en av mina kaniner.
Casper hette han och var en av mina absoluta gos-favoritkanin.
Så det blev jobbigt och morfar var tvungen att ta bort honom.
Jag orkar inte berätta, det är bara så jävla tragiskt och sorgligt
så det är inget kul eller underhållande att läsa.


Casper, vila i frid.

fd

eef

Postat av: ewe
URL: http://esback.blogspot.com 2010-09-29 / 21:26:34

Lilla du, du är så tapper! Och du vet att jag alltid cover your back så att säga ;) Vi borde börja slåss! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!