Testa studentmössa

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-08 » 17:33:38
Ni tror det är kul att testa ut sin studentmössa och sen bestämma vad det ska stå på.
Och ja visst kul vat det väl, men helvete vad jag fick ångest.
Jag känner nu att jag verkligen håller på att bli gammal,
inte bara vuxen utan verkligen att jag snart sitter med en rullator!
Jag ser mig inte som en vuxen än ens ju!
Tycker inte riktigt man är vuxen förän runt 24-25...
Och jag börjar redan känna ålderdomshemslukten, usch!
Men jag vet ju att jag har ett heeeeelt liv framför mig och inte alls
kommer sitta på hem förän om många år.
Men just nu med studenten så kände jag verkligen att tiden går, och det tickar fan fort.
Jag borde vara glad och det är jag nog egentligen, har bara sådan jävla ångest...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!