Myskväll med Simon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-05 » 13:01:28
Under dagen idag har jag inte gjort mycket alls.
Har bara legat och halvsovit pga den här jävla förkylningen.
Orkar ju inte göra ett skit...

Men min kväll blev perfekt, helt fantastiskt perfekt faktiskt!
Simon och Jag tände grillen och satt med en filt om oss med tända ljus.
Det var lite kallt och ljusen höll på att blåsa ut gång på gång, men det var bara mysigt.
När fläskfilén nästan var klar tog jag ut koroketterna ur ugnen och gjorde lite sallad.
Sen tog jag in ljusen och ställde dom inne på bordet och tände yttligare några i rummet.
Så käkade vi och kollade på filmen "Farsan" ganska rolig faktiskt :)
När vi smält lite av maten tog vi fram lite ost och kex, vindruvor & lösgodis.
Allt var så himla mysigt och stämmingen var jätte romantisk.
Kändes nästan sådär nykär.

När filmen var slut gick vi och la oss.
Myste och sedan somnade tätt ihop.
En helt underbar toppenkväll med min älskling <3

ost
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!