Glömt berättat!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-20 » 18:22:39
Jag höll på att köra på en älg igår, igen!
Haha, hur lyckas jag? ;D
Andra gången på en vecka.
Plus att jag och Ewe såg en när vi var ute och red, dom är överallt!
Men det gick bra, jag slängde mig ur bilen och tog kort på den! ;)

Här är bilden, har redigerat den lite bara (:
hj

eef
Postat av: Anonym
URL: http://everydayisanewadventure.blogg.se/ 2010-09-21 / 18:34:56

vilken tur att du inte körde på den då! (:


Postat av: Anonym
2010-09-21 / 22:54:18

Haha ja det var det. men vi har så liten bil så vi hade nästan kört under den ;D haha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!