Förbaskat förkyld

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-03 » 22:13:36
Vaknade med allt var förkyllning innebär i högsta grad.
Men gick upp och börja fixa mig, men kände bara att det är inte värt det.
Bättre att ligga hemma och bli frisk än att gå till skolan och må dåligt.

När jag vaknade igen vid kl10 såg jag att Ewe också vaknat.
Så vi gick ner och åt lite frukost och la oss i soffan.

Men för att gör något nyttigt under dagen så städade vi ur ett skåp.
Men när mamma kom hem så hängde vi med ut till stallet.
Ewe red på Anna, det gick superduperbra idag faktiskt.

Just nu ligger jag i soffan(som vanligt) tillsammans med Ewe och mamma,
Vi har precis kollat på fotboll, Sverige vann :D
Nu kollar vi på The Bodyguard och ska snart äta lite mat.

Helvete vad förkyld jag är...

Evelina & Anna Idag
el

dfs
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!