2 September

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-02 » 21:31:57
Var och kollade på debatt i skolan idag.
Var absolut intressant, men vissa partier var ju bara skrattretande.
Jag vet redan vad jag ska rösta men det är väldigt kul att kolla iaf.
Sen blev det till att luncha tillsammans med mamma.

När jag kom hem fixade jag lite mat sen diskade jag.
Efter det målade jag det sista på väggarna + dörren inne på toan.
Sen var klockan helt plötsligt 8 så jag la mig i soffan och kollade på
Harry Potter så jag kunde sova lite (tråkiga filmer är så bra att somna till).
Nu kanske inte alla tycker att Harry Potter är dåligt men det är tyvärr inget som faller mig i smaken bara.

Vaknade av att mamma kom hem så jag sprang ner och tog en varm dusch.
Och när jag kom upp från duschen hade mamma gjort toast! Mums.

Min katt Sim
sim
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!