15 Sep

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-15 » 22:45:16
Inte alls kul att gå upp och åka till skolan när pojkvännen ligger kvar och sover i sängen.
Vill hellst bara krypa ner igen och somna om.
Men jag tog mig till skolan, helt okej skoldag.

När jag kom hem fixade jag lite småsaker sen åkte jag ut till stallet.
Så släppte vi ut hästarna i nya hagen.
Sen åkte vi över till Hoppsan, hon bjöd på mat! Mums!
Hennes små kattungar är så grymt söta!

Eftersom att vi endå var i farten så övningskörde jag till Flen.
Landsväg är så tråkigt...
men jag tränade rondell och massa stadstrafik, mycket roligare!
Och förresten, jag höll på att köra på en älg idag xD
Haha, eller inte riktigt men den stod på vägen och både jag och mamma bara skrek!
Jag hängde mig över tutan och den började springa, 
både jag och mamma ett hysteriskt skrattanfall! Så typiskt oss ;)
Men det gick bra, hehe!

Idag när hästarna springer ut i nya hagen;
sdfas

Hoppsans ena kattunge, den är till salu!

sfgts

sd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!