Norrköping

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-04 » 21:12:22
Kaninutställning idag i Norrköping.
Lilla Evelina var såklart med.
Blev en sväng på Ingelsta också.

Måste berätta om någon slags hundtävling som också pågick där.
För det första så orkade dom inte gå med den där plastsaken som
hundarna jagade, nej dom åkte moppe med den fram och tillbaka!
Det var inte en lång sträcka, HEJ MILJÖFÖRSTÖRNING!
Bara för att dom är så lata, men det är väl inte jobbigare
än att gå ut med hundarna flera gånger varje dag?

ded

Sen var det en jävla idiot där också.
Hans hund vann inte så då ställer han sig och skriker:
"Kom hit ska jag piska upp hundjäveln!"
"Böghund!"
Så jag kunde inte låta bli att fälla en kommentar.
"Här tycker man om sina hundar" sa jag, han bara stirrade på mig.
Tycker itne såna människor ska få ha djur.

Här är bilder på två jätte söta hundar som tyckte det var
kul och bara hade skoj, deras ägare var superbra och verkligen trevlig!
Tog kort på hennes två söta hundar. Sen bad hon hon mig skicka det!
Och självklart gjorde jag det :)
hh

Om kaninerna nu då.
Jag kom 2:a i klass B, är väldigt nöjd!
Fick 95p på en av mina dvärgvädurar, ovanligt faktiskt.
kkk

Evelina:
kkk



l
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se
URL: http://eerikandersson.blogg.se/ 2010-10-05 / 13:08:13

håller med dej, sånna människor ska inte ha djur :O kan tänka mej att han behandlar hunden riktigt dåligt i hemmet... stackars hund!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!