19 okt

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-19 » 19:25:27
Min dag har varit väldigt lugn, har inte gjort många knop.
Men jag har haft Thåström i öronen mesta delen, underbara musik!
Legat i soffan tillsammans med Sim & Moses och kollat på Gossip Girl och drömt sig iväg lite.
Malin kom senare på dagen, så länge sen jag träffade henne!
Nu har vi precis lagat lite ris och korvstoganoff (stavning?).
Tyvärr han hon inte äta för hennes buss gick nyss.
Men jag ska ta mig några tuggor innan jag bänkar mig framför Desperate Housewives.

Jag & Malin:
fgsdf
l
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2010-10-19 / 23:16:41

& jag saknar dig!!! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!