15 okt, Teater "Mord"

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-16 » 23:02:08
Efter skolan idag skulle Estet musik & bild + lärare samlas kl17.00 i Caféterian för att käka pizza tillsammans.
Var riktigt trevligt, synd bara att inte alla kom.
När vi ätit och pratat åkte jag, Ewe & Cissi ner till DuD tillsammans med våran mentor Anja.
Där kollade vi på en teater som heter Mord, en jävligt bra föreställning må jag säga.
Tror faktiskt att det är den bästa jag sett till och med.
Fan så mycket bättre än den vi var och såg i Stockholm på Stadsteatern.
Man verkligen drogs med i allt. Det var så påtagligt att man nästan kunde känna känslorna i sig själv.
Det var till och med en scen då jag var nära att börja grina! Ni som inte sett den ska inte dra förhastade meningar, det är verkligen inte vad man förväntar sig. Den är helt grym faktiskt. Verkligen värd att lägga pengar på att se.
Jag tycker verkligen att denna går rakt in hjärtat och skapar en tankeställare. Spelar ingen roll hur mycket jag skriver hur bra den var för ni kommer ändå inte förstå utan att ha sett den. Jag rekomenderar er verkligen att gå på den. Ska se om jag kan dra med mig Mamma så ska vi gå på den tillsammans. Gör inget att se den igen :)

Det blev en lång text med många "verkligen". Haha ;)

Cissi & Ewe sover hos mig i natt, ska bli riktigt mysigt!

dfg
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!