14 okt

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-14 » 16:32:12
Missade första bussen, halvsov på lektionen och foten värkte mer och mer för varje steg.
Jävligt kul skoldag, jag var sur.
Men världens bästa morfar hämtade mig efter skolan så
åkte vi och handlade sen hem så gjorde mormor lite sallad till mig.

Hovslagaren var ca 1 ½ timme sen så fick sitta och bara dega under tiden.
Men det gick väldigt bra att sko dom. Majsan lyfte sitt "onda" ben jätte duktigt.
Sen när vi släppte ut dom så hoppa och skuttade dom i hagen! :)

Sen tog jag en dusch innan morfar skjutsade hem mig.
Så nu ligger jag i soffan, ska snart slänga på Gossip Girl
och försöka sova lite. Eller jag ska fan brygga lite kaffe först
så får jag ta mina magkonsekvenser sen. Det är det värt ;) haha

df
l
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2010-10-16 / 22:24:36

sv' vad tråkigt :(

fin är du iaf! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!