Snart bär det av

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-02 » 22:08:47
Om 4 och en halv timme sitter jag i bilen på väg mot Ullared!
Jag lovar att det ska tas bilder där nere som kommer att läggas upp här.
Jag är taggad som fan, synd bara att bilresan ner inte är lika kul.
Men min mamma, min underbara vän Evelina och en bärbar stereo
kommer nog göra bilresan ganska så spännande ändå ;)

d

Och vad har hänt idag då?
Jo jag har pluggat! (Ett jubel hörs i publiken) Haha!
Min kära pojkvän skjutsade in mig till mammas jobb på förmiddagen
så satt jag på hennes kontor medans hon hade möte och pluggade.
Strax efter 12 kom mamma så gick vi och lunchade tillsammans.

När jag stod och väntade på stadsbussen stod det en äldre
dam med sjal på huvudet bredvid mig och helt plötsligt sa hon:
Fryser du?
Jag: Ja, det är ganska ruggit ute.
Så gnuggade jag mina kalla öron lite.
Hon: Hihi ja, fryser du om öronen också?
Jag: Ja jag gör ju det, hihi.
Hon: Jag har tur som har sjal, haha!
Så jävla söt/rolig tant!

d

Träffade även Helene på bussen, var riktigt länge sen så det var skoj.
När jag väl kom hem gick allt bara åt helvete med pluggandet
så jag blev förbannd at skrev på allt, till och med mina katter
kallade jag könsord, jag kände mig mogen och cool just då!

När mamma kom hem hade hon med tig Thaimat hem, mums!
Så kom Evelina, mormor och morfar och Sylve över på fika.
Eller ja, Ewe ska ju sova här ;)
Men nu är det läggdags för mig.
Och ni kommer antagligen inte kunna nå mig på mobilen
imorgon då jag inte lär ha någon mottagning inne på Gekås!

Nattinatti!
l
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2010-11-03 / 18:42:29

fan vad duktig du är! :)

jag borde också plugga men blir inte riktigt av, haha..

kul och åka till ullared :) jag vill också diiit!

<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!