Natt-film

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-22 » 20:11:15
Min lilla pojkvän somnade allt för tidigt igår kväll.
Jag började kolla på en skitskum film.
Den var ganska hemsk och grotesk men väldigt bra budskap.
Tycker nog att den är lite värd att se, men man måste verkligen vilja se den.
För den är ganska tråkigt på sätt och vis.

s dd

Så strax efter 2 gick jag upp och satte mig ner i vardagsrummet.
Gjorde lite Oboy och åt Pastasallad.
Filmen tog slut så jag redigerade lite bilder.
Klockan började närma sig 04.00 så jag kände att jag nig var tvungen
att försöka sova iaf, saknade den varma killen som låg i min säng också!
Han är så snygg när han sover och fläker ut sig över sängen och gapar, haha!
Åh min pojkvän <3
l
Postat av: laila
URL: http://lailaaziz.blogg.se/ 2010-11-22 / 23:16:57

verkar bra :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!