21 nov

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-22 » 14:37:41
Grattis till Ida som fyller 21 idag! :D

ida

Skulle ha firat henne idag, men blev inte så pga att Elvira skulle vara där.
Nu låter jag larvig och som att jag inte vågar gå dit, men så är inte fallet.
Jag ville bara inte ha en dålig dag (: Hihi!

Och vet ni vad som händer ikväll? :D
Jo, Ensam mamma söker!!!

mamma

Hoppas att Emma väljer bort Robert (han med tuppkam),
att Linda väljer bort Janne (Men hon ska bli tillsammans med Christian iaf så ;D )
och Petra är jag inte helt säker på ännu vad jag tycker.

Idag så har jag och Ewe setat hemma hos mig och ugglat.
Min pojkvän kommer ikväll så det ska blir mys (:
l
Postat av: maja
URL: http://kindmaja.blogg.se/ 2010-11-22 / 18:01:48

svar; haha ja det är faktiskt jävligt grymt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!