Farmor & Farfar

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-23 » 12:50:57
Direkt efter frisören åkte jag till farmor och farfar.
Där var även min faster Monica, mina kusiner Hilma och Henny,
min gamelfarmor Elsy och min pappa.
Käkade lite och delade ut julklappar!
Min kusin Henny är så himla charmig :D
Simon kom även efter jobbet.

Farmor hade ett fruktansvärt gott rödvin!
Jag brukar gilla vitt bäst men detta var ruskigt gott.
Det var något som bara kommit ut i ett visst antal
så det fanns dessvärre inte kvar att köpa, synd.

Detta fick jag av farmor & farfar:
brittan parfym
Farmor vet vad jag vill ha ;)
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!