En lösning tack

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-31 » 01:25:11
Jag behöver hjälp med att lösa en omöjlig sak.
Jag vill träffa min pojkvän på nyrå men vill inte
sitta själv på tolvslaget. Inte så konstigt va?
Jag ska ha fest hos mig och min pojkvän ska vara
i Forssjö, hittills är allt perfekt.
Men så är det som så att alla som är hos mig ska
åka med bussen som går strax efter elva så dom
är inne i stan till tolvslaget. Och när dom åker
blir jag själv hemma vilket jag absolut inte vill.
Vem vill sitta själv på nyår...?
Men min pojkvän vägrar komma så han är här till tolv.
Och tycker att han ska fira med sina polare det är inte det,
men jag vill inte sitta själv jag vill ju såklart vara med
mina polare då om inte han är här. Inget konstigt.
Men det stora dilemmat är som så att han också vägrar
att jag lägger ut nyckel och han kommer hem tidigare
än mig och vänta den tiden tills jag kommer hem och
han vägrar åka så sent att han är hos mig vid halv 3
då jag kommer komma hem och han vägrar även att
åka in till stan så vi kan ta nattbusshem till mig tillsammans.
Jag finner verkligen ingen lösning
fast jag tänker så hjärnan kokar och min pojkvän är omöjlig
för det enda som funkar för honom är att jag inte åker in till
stan och sitter hemma själv mellan 23.20 - 01.20 (?).
Jag vägrar sitta själv på tolvslaget, jag har kommit på lösningar
men inget duger tydligen. Så, vad ska jag göra?
Snälla hjälp mig, är det någon som har en lösning eller kan trolla?
keef
Postat av: Zandra - sminkblogg
URL: http://zandrassmink.blogg.se/ 2010-12-31 / 01:55:10

Sv; Tack snygging :D Silver är superläckert!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!