Dom är ju inte kloka...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-16 » 20:28:28
Nej jag vill inte betala massa skatt för att ni ska få så mycket pengar SD.
4.000kr till en person? Nej jag förstår inte hur ni tänker och kommer nog aldrig göra det.
Vilket kanske är tur. Jag tycker absolut dom högre uppsatta ska på pengar, det gör jag.
Sen att jag tycker att personer som inte säger ett skit eller är lägst ner inte ska ha några pengar
det ska jag inte sticka under mattan med. Men deras tid kommer då dom hamnar där uppe.
Min lilla underbara vän Evelina sitter ju med där för Vänsterpartiet. Go Ewe! Haha ;)
Hoppas du inte tar detta som en pik nu gumman, jag älskar ju dig som person och inte som politiker,
även fast vi samtycker inom politiken också ;) haha.
Men V ska det vara. Oj nu har jag helt glidit ifrån ämnet. Men SD, nej säger jag bara.

SD
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!