Arg på mig själv

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-02 » 19:59:18
Är så arg för att jag missköter skolan som jag gör.
Och jag vet att det är inte någon annans fel än mitt eget.
Jag har bara mig själv att skylla.
Men jag vaknar på morgonen ibland hinner jag inte ens
börja sminka mig förän jag sjukanmäler mig och går och lägger mig igen.
Ibland hinner jag till och med ner till bussen innan jag ångrar mig.
Och det konstiga är att jag trivs i skolan, eller jag tycker ju inte själva skolan är kul.
Men jag har ju mina kompisar där och massa underbara människor
som jag bara träffar i skolan och inte umgås med annars.
Så vad är fel? Jag är lat... Det måste ju vara så, haha!
Aja, jag ska bättra mig, verkligen!

kj
eef
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!