Vårdcentralen + Seg bildlektion = Dålig kombination

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-09-01 » 00:58:09
Gick upp vid kl8 för att ringa vårdcentralen.
Så ringde dom upp vid 9 och gav mig en tid halv 11.
Morfar kom och hämtade mig så åkte vi in till Vårdcentralen.
Jag fick en jätte läskig läkare som tröck på min mage så jag höll på att svimma.
Men han gjorde ju sitt jobb... Men som väntat så kom han inte fram till något.
Gör dom det någon gång på vårdcentralen eller? Nja, enstaka gånger kanske...
Men jag fick någon som jag fick gå och hämta ut på Apoteket som jag ska ta några dagar.

Direkt efter Apoteket blev det skola, eftersom att jag & Ewe kom
till skolan precis när vi skulle sluta lektionen så bestämmde vi oss för att käka.
Men självklart så blev det ju brandövning, men det är ju nödvändigt så.
Andra lektionen var Bild, vi skulle rita av Gunnell (våran nakenmodell).
Och visst jag tycker det är jätte kul, men det var typ 30 grader varm i rummet
så det blev bara extremt jobbigt eftersom att det var ett långt eftermiddagspass.

Efter skolan blev det en sväng på stan med Ewe.
Sen vidare hem till henne och käka sen hem till mig.

Just nu ligger jag i min säng och kollar på 2 1/2 män.
Eftersom att jag redan sett det programmet så passar det perfekt att ligga och slökolla på :)
Blev ett ganska långt inlägg nu märkte jag, men det var min dag iaf (:

ks
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2010-09-02 / 20:17:19

ja, vart ju tydligen för sent förra året så.. :)

fyfan vad snygg du är! & jag hoppas för allt i världen att allt är bra med dig! :) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!