Torsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-08-19 » 22:52:12
Första och andra skoldagen är avklarad! Herregud vad trött man är! Hela skoldagen känns ju som att gå i sönmen.
För en stund sen kollade jag på klockan och trodde den var 22.00, fast i själva verket var den 20.00...
Jag har iaf fixat lite med kurser jag ska läsa upp i skolan idag, känns riktigt bra faktiskt.

Köpte lite smink idag förresten. Foundation, puder och ögonskuggor (se bild).
När jag och Ewe äntligen kom hem gjorde vi varsin macka och la oss i soffan och halvsov en stund.
Sen kände vi oss onyttiga och satte igång med att göra kycklingsallad.

Aja, sista dagen imorgon då innan det är helg. Känns som att en helg verkligen är efterlängtad.
Men jag håller på och laddar inför lördagen, KRÄFTSKIVA! :D

kyckling

ögon


"Om jag har lust!"
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!