Tisdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-08-17 » 19:07:05
Evelina och jag var faktiskt duktiga idag och gick upp kl9 för att förbereda inför imorgon då skolan drar igång.
Är väl kanske inte sådär super sugen på att börja skolan igen men är lite skönt också att få börja så man blir av med det någon gång, bara ett år kvar. Så håll ut alla som går sista året nu!

Vid kl10 blev det en sväng in till stan för att köpa frukost så käkade när vi kom hem igen.
Senare på dagen var vi över hos Hoppsan för att Evelina skulle provrida Purran.
När vi var klara där åkte vi hem till mig och fixade med blommor och krukor i vardagsrummet.
Sen lagade vi makaroner och fiskpinnar, lyxmiddag ;)
Efter maten kände vi oss lite onyttiga och tog upp färgburken från källaren och målade listerna i taket inne på toan.
När det var klart var vi värda varsik kopp kaffe.
Nu ska jag strax gå och ta en efterlängtad dusch!
Så ska Hoppsans dotter Hanna sova hos mig i natt för imorgon är det hennes första dag i nya skolan
så hon ska sova här så hon kan gå med mig till bussen eftersom att det blir första gången.
Lite spännande och läskigt, minns när jag skulle åka bussen första dagen till högstadiet.

Blir att lägga sig tidigt ikväll så man är utvilad imorgon, hoppas man somnar snabbt bara...
Men det ska bli kul att träffa några i klassen igen iaf.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!