Ringa vårdcentralen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-08-30 » 17:10:12
Åkte till skolan som vanligt förutom att jag hade jävligt ont i magen.
Satt där en stund sen pallade jag inte så jag ringde morfar som kom och hämtade mig.

När jag kom hem ringde jag till vårdcentralen för att boka en tid imorgon.
Men nej nej, så kunde man tydligen inte göra.
Jag måste ringa imorgon kl8 och boka tid, jävligt dåligt men...
Så jag blev lite små grinig eftersom att det påverkar min skoldag imorgon när
jag inte vet vilken tid jag ska vara där...

Det är så att jag haft starka magsmärtor från och till varje dag nu
i ca 2 veckor och massa annat som inte vart som det ska med magen.

Nu har jag precis kollat på en svenks klassiker, Så som i himmelen.
Den är ju så gullig den filmen.
Men är lite hungrig så jag ska nog fixa en macka.
Ikväll kommer iaf Ewe och sover hos mig, mys mys!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!