Kajrocken

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2010-08-16 » 14:13:52
Kvällen började hemma hos mig med lite fix och allt sånt tjejer gör, snacka skit, fixa varandras hår, sminka sig, lyssna på musik och dansa & sjung, ah ni fattar.
Sen knäckte vi varsin öl och gick ner och väntade på bussen.
På bussen träffade jag min lilla Jennifer som har vart i "La Spania" (Spanien), så det var riktigt roligt att träffa henne efter all saknad och långa dagar. När vi väl var inne i stan mötte vi upp Agnes och knallade vidare till Evelina som redan var kanonfull. Just ja, jag måste ju nämna att min underbara pojkvän kom förbi och sa hej och pussades lite, kärlek till honom! Efter ett tag bar det av ner mot stan och vidare till Kajrocken.
Det var helt okej, kul att träffa så många man känner! Jag trodde verkligen inte att det var såå många som man kände skulle vara där, men det var rikigt kul! Strax efter 01.00 gick Karin, Cissi & Jag ner mot stan, tog ev sväng förbi Riva. Och eftersom att jag är så klantig och inte åt ordentligt under dagen så sa mitt huvud ifrån och jag fick spränghuvudvärk. Men som tur var så fick vi skjuts hem av Adam (Cissis pojkvän) så vi inte behövde ta nattbussen, tack Adam! Och när jag kom hem kände jag verkligen att mitt huvud inte pallade, så det var bara in på toan och spy. Nej jag var inte full och jag har inte ätstörningar (endast druckit en öl och en Aquatini & jag avgudar mat) men det är så min förbaskade kropp reagerar.
Så fort jag får något värre smärtor så spyr jag...

Kände att detta inte var ett roligt sätt att avsluta första inlägget på.
Men det är ju sanningen så. Men i helthet så var det en superkväll!
Mina underbara vännen gjorde även denna kväll till en lyckopil i mitt hjärta, tack :)


Jag & Cissi
Cissi & Jag
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!