Jag vill bara fly från mitt eget jag ikväll

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-08-25 » 19:59:28
Jag har ångesten tryckandes upp i halsen utan att veta varför.
Klumpen i magen växer sig större och starkare, och jag vet inte varför.
Jag hatar att ha dessa humörsdalar, man borde kunna styra över sitt humör!
Jag vet inte varför jag det är såhär och ärligt talat tror jag inte ens det beror på något.
Tror bara det är såhär människan är, man mår dåligt ibland utan att veta varför.
Men jag har något som får mig att må så jävla mycket bättre, KENT!
Jag har lyssnat på Kent hela kvällen och det gör så att allt och inget känns något bättre.

Tyck inte synd om mig är ni snälla, jag skiter i eran sympati.

kent
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!