Bilder från igår

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-06-29 » 18:48:31
Igår kväll cyklade jag och bästa Saga ut till en ås och satt där i gräset. Rökte vattenpipa, drack vin, snackade om livet, sjöng & dansade. Så sjukt jävla toppen det var :D Så kul! Sen efter en varsin flaska vin var vi i gasen rejält och skulle då cykla. Jag som då är urusel på att cykla redan ;) Så vi cyklar där på grusvägen och det kommer en bil så vi cyklar åt olika håll rakt ner i diket! Bilen fortsätter, haha! Så där ligger vi i varsitt dike och vrålgarvar. Kan ju tänka mig hur det såg ut. Ah så helvetets kul vi hade (: Min fina vän som jag älskar så mycket! ♥
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!