23 år

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-05-25 » 10:21:36
Fullt upp denna helg. Tänkte att lite kommer jag ju hinna med att plugga men nejnej så dumt tänkt. Från fredagmorgon till söndagkväll har det varit fullt ös. Men inte tänker jag klaga för det har varit en jävligt bra och kul helg. Fredag började med att baka fruktpajer och att ta hand om mina fina gäster som kom löpandes under dagen och kvällen. Men det var på lördagen som jag fyllde år och det var på lördagen som jag bjudit in mina vänner på fest i logen. Vi hade riggat upp med musik och långbord i hela logen. Blev kanon! En riktigt bra kväll. Söndagen gick åt till att städa och röja upp. Här kommer några bilder från fredag och lördagen. Fler bilder finns men har inte fått in dem i datorn än så lägger uppp dom senare ;)
 
Äpple- och rabarberpaj
 
 
Lördagen, detta var vad jag hade i mobilen. Dom från kameran kommer uppp senare.
 
Postat av: emelie
2015-05-25 / 16:17:31

Ditt hår är ju inte lite snyggt! 😄


Postat av: jennifer
2015-05-26 / 22:48:34

Bästa du! Fan så snygga vi e!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!