Bild 22 - En bild på en tid du saknar

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-11-19 » 12:44:42
Saknar nog inte någon speciell tid i mitt liv egentligen. Alla tider har sin gång som man lärt sig av. Det är som kapitel i livet. Men ska jag välja en tid då jag var väldigt nöjd med samtiden så blir det absolut första terminen på Åsa! Vilken underbar klass och oj vad jag växte som person. Kändes som jag växte 100m den terminen! Så mycket kunskap och skratt.
 
Vårat Luciatåg med Pontus som Lucia
Postat av: Lotta
URL: http://olesenstjej.blogg.se 2013-11-19 / 14:06:26

Sv: Tack så jättemycket:) Är allt bra med dig idag?? =) Kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!