Jag behöver eran hjälp!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-12 » 14:15:38
Har ju börjat lite smått med pluggandet på körkortsteorin för ett tag sen. Men nu jävlar tänker jag fan börja boka in så jag ger mig själv en redig spark i arslet! Fixa så man får ett datum som skiten ska göras och fram tills dess vara piskad till att plugga. Japp så ska det vara :D Haha! Men tänkte bara hör med er mina kära läsare som varit så otroligt jävla duktiga och tagit körkort, har ni några tips? Vad var era knep? Alla förslag är välkomna, jag blir så glad för minsta lilla förslag!
Postat av: Areyanna
URL: http://areeyanna.blogg.se 2013-03-12 / 15:38:01

Hej=) Jag har inte heller körkort så jag behöver me ta tag i det. Jag har köpt böckerna iaf=) Jag vet att det finns massa bra körprogram och teori på nätet. Hitta en bra körskola en bra handledare elller ta en intensiv kurs? Kram!


Postat av: Fanny
URL: http://sennebyfanny.blogg.se 2013-03-13 / 10:05:18

Tack! Åh lycka till med körkortet! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!