Barnförbud

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-08 » 15:42:03
Min fina Evelina åkte på förmiddagen så jag kände mig lite ensam. Så då lockade jag hit Sandra och hennes sambo på en fika. Väldigt trevligt med intressanta samtalsämnen! Har saknat Sandra (:
 
Efter all debatt om "Barnförbud på caféer" så tänker även jag nu yttra mig om vad jag tycker om det!
 
Är jag emot detta? Nej verkligen inte. Ser inget fel med det. Tycker att det ska finnas ett fik i varje stad där det är barnförbud och i större städer flera sådana fik. Tycker då inte att majoriteten ska vara barnförbjudna men det ska finnas alternativ. Varför missunna andra en trivsam vistelse? Det är bara att gå till fiket hundra meter bort och vara glad åt de folk på de barnförbjudna fiket att de är nöjda. Fattar inte grejen med att missunna folk matro. Jag finner inget kränkande med att det finns (i detta fall) ett sådant fik. Hoppas att andra också vågar stå upp och införa det.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!