Ekologiskt vin

Kommentarer - 4 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-12-01 » 15:09:35
Jag har aldrig tänkt på att köpa ekologiskt vin, borde vara en självklarhet men jag har verkligen inte alls tänkt på det. Köper det gamla vanliga varje gång liksom... Själv såg jag inte Kalla faktas program om vinerna men det hade Susanne och då började vi prata om just ekologiska viner. Så nu nästa gång jag köper vin ska jag köpa ekologiskt. Det finns ju dom som inte alls är dyra och som verkar passa mig i smaken. Satt på Systemets hemsida och dessa vekade smaka kanon! Fair Trade till och med, nice! Verkligen värt att testa. Men tänkte i fall att ni testat något av dessa på bilden eller något annat ekologiskt vin som ni rekomenderar? (:
Postat av: Robin
URL: http://thegamingground.com/ 2013-12-01 / 18:32:27

Nej, jag har dessvärre inte testat någon utav de där sorterna. Fast ärligt talat så vet jag knappt skillnaden i smak på ekologiskt vin, och icke ekologiskt vin :S

Svar: Okey, nae jag tror inte att man känner "Aha det är smakar ekologiskt" :)
Felicia Ericsson


Postat av: Rosie
2013-12-01 / 19:04:18

Det röda boxvinet på bilden har jag druckit tidigare och tycker mycket om :) Mitt favoritvin är annars Ecologica Berlina, ett vitt vin som, förutom att det är sjukt gott, bara kostar 60 spänn. Ett etiskt kap! ;)

Svar: Åh okej :D Spännande, måste man ju testa! Tack så superdupermycket för förslagen babe!
Felicia Ericsson


Postat av: Fredrika
URL: http://fredgruuds.forme.se/2013/november/fragestund.html 2013-12-01 / 22:41:20

Hej! Vilken fin blogg du har! :)
Jag har en frågestund på min blogg, det skulle vara jättesnällt om du skrev en fråga till mig. Tackar så mycket i förhand :)


Postat av: Robin
URL: http://thegamingground.com/ 2013-12-03 / 21:31:51

Nej, det trodde jag väl inte heller. Men det lär väl vara någon skillnad i smaken i alla fall? :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!