IKEA m.m

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-09-10 » 16:07:19
Igår vad jag och Mamma på IKEA. Hittade inte typ hälften av det vi skulle ha för det andra fanns inte hemma... Men vi köpte iaf våran soffklädsel som vi skulle ha. Dom hade endast 3st kvar i lagen så vi hade tur ;) Vi var även inne på Stadium Outlet och shoppade lite, och en sväng på Rusta. Visar senare vad vi handlade för jag måste plugga lite först ;)
 
 
På vägen hem:
 
Hittade även en snygg bild på min vän Saga! HAHAHAHA! Åååh hon är ju för snygg xD
 
Igår kväll kom även min pojkvän hem från Stockholm!
Åh vad jag har saknat honom. Jävlar alltså.
Så han kom hit så jag fick pussa på honom lite.
Myspys, hatar att vara ifrån honom <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!