Navelpiercing

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-10-19 » 11:30:12
Har glömt att berätta en sak, en sak ni kanske inte allt bryr er om men för mig är det fan en stor grej konstigt nog xD Detta kommer låte skittöntigt men jag har tagit ur min navelpiercing! Och jag känner mig så naken och tom! Har haft den sen hmm... oj.. jag vet inte? :O Tror jag gjorde den när jag gick i 8:an, men är inte säker. Men i högstatiet iaf och det var innan 9:an. Den har blivit en sån självklart grej, jag har blivit så van att jag glömt bort den. Jag har funderat på ett tag att ta ur den för jag tycker att jag vuxit ifrån det (egen åsikt). Men har aldrig gjort det för jag vet hur tomt det skulle bli och jag har hellre ett smycke än ärr. Men anledningen är inte riktigt självmant heller. Det var så att jag drog till det riktigt ordentligt så det blev sårigt och svullet, har aldrig haft problem med det innan. Detta var helt mitt fel. Så jag tog ur det istället för att krångla med det. Japp, så går det ibland. Min pojkvän är nöjd med det iaf, han har aldrig gillar den xD
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!