Klar på Åsa

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-19 » 16:48:55
Idag slutate jag helt och hållet på Åsa Folkhögskola. Nu är jag arbetslös, eller ah typ ;) Men nu är mina studier over. Men kommer nog plugga vidare sen, vi får se. Jag är i alla fall stolt som ett as över mina studier på Åsa, tror inte jag hade gjort något annorlunda. Jag är bara så jävla stolt över mig själv :D Nu får vi se vart det leder vidare.
 
Postat av: Jessica
2012-12-19 / 17:02:37

Stort grattis!! <e

Svar: Taack :D<3
Felicia Ericsson


Postat av: Cissi
URL: http://ceciliakickmaier.blogg.se 2012-12-19 / 18:49:21

Grattis ! är stolt över dig med <3

Svar: Aw, tack :´D <3
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!