Julbord & Topplack

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2012-12-07 » 23:09:45
Kom hem från julbordet för ett tag sen, plockade upp Ewe på vägen hem (: Men har haft en bra kväll. Det var ju genom jobbet som jag gick. Alla som jobbar för kommunen är bjudna. Väldigt bra organiserat för att vara över 1300pers! Allt flöt på bra och gick toppen. Riktigt bra. Hade det trevligt men stannade inte kvar på själva festen, den håller ju igång till inatt. Men det var redan ett riktigt drag när vi drog ;)
 
 
Förresten så ville ju jag ha hjälp med ett topplack, och jag fick det! Evelina tipsade om att Depends var bra. Så jag tänkte att "ah, varför inte?" det är ju billigt och är det bra så :D Så köpte det och har testat nu, funkar absolut som vardagslack och ja fest med.
 
Köpte även lypsyl (fan va fult det stavas...).
Postat av: EVELINA
URL: http://amoureve.blogg.se 2012-12-07 / 23:18:20

haha lypsyl måste nog vara det svåraste ordet att stava! läppsyl eller lipsyl ser bäst ut enligt mig, hade aldrig gissat att det stavades lypsyl själv haha!

sv: hihi aw okej gör så! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!