Nytt örongodis

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2011-12-14 » 17:33:02
Jag har inte lyssnat på Mikael Wiehe (gubben i tv-programmet Så mycket bättre) sådär jätte mycket förut. Det är bara låten "Flickan och kråkan" som jag verkligen lyssnat på. Annars är det inte så många låtar mer än typ "Såg till friheten", "Fred" och "Tusen bitar", men vem har inte hört dom? Men nu när mamma berättade lite om honom så fick jag för mig att börja lyssna på honom. Och fan i havet jag gillar honom ju :D Vet inte om det kanske är han politiska texter som jag diggar rätt hårt eller om det bara är typen av musik. Hittade iaf en låt som jag bara satt och log när jag lyssnade på, så lägger upp länken.

Lyssna på texten i denna låt, eller ja kanske inte om du hejar på Högern ;)
Hej då, trevligt att träffas

En av hans låtar som är en riktigt barnminne för mig.
Oj vad jag älskade denna låt (:
Flickan och kråkan

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!