27 dec

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2011-12-27 » 13:20:14
Nu är jag hemma igen. Har varit hos min pojkvän denna natt (: Vi bytte julklappar igår, så himla mysigt :D Något som var mindre roligt var att jag missade Victoria secret "/ Men tänkte kolla på det på play-tv nu om det finns där. Hoppas!

Så tänkte jag tipsa som en sjukt bra sminkborttagning!
Biotherm - Biocils eye make up remover waterproof heter den.
Finns på t.ex. Kicks och kostar där 230kr för 124ml.
Jag vet det verkar dyrt men det är grymt bra!
Det var min sköna böna Evelina som hade den och jag testade den
av henne och hon hade rätt, den är grym! Svider inte ett dugg men
mjukgör verkligen. Abolut den bästa jag testar iaf.
Och den gick att ta bort annat smink med också märkte jag (:

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!