Angående H&M Jackan

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-20 » 18:10:02
Hade Malin över hos mig igår och då nämde hon att en av hennes kompisar hade gått hem och grinat efter att jag sagt "Den där jackan är från H&M va?" Kompisen: "Ja" Jag: "Hehe, ja det är jävligt många som har sån". Så jag tänkte att nu ska jag ta och förklara vad jag verkligen tycker om denna välköpta jacka.

jacka

Jo jag tycker att den är snygg, inte världens snyggaste men den är abslout så snygg att jag skulle kunna tänka mig den. Men nu kommer jag till det lilla "Men:et". Det är så fuktansvärt många som har den, så då skulle inte jag tycka att det var riktigt speciellt för mig att ha den när så många andra har den. Uppfatta mig inte fel nu snälla ni. Jag har sett flera ha den och flera som lagt upp den på bloggen. Det är mycket möjligt att jag köpt den om inte så många också hade fått upp ögonen för den. Den är ju oerhört billig!

Så slutligen då, den är snygg JA! Men så många har den så för mig personligen blir det ett NEJ.
Och jag orkar verkligen inte höra det gamla vanliga "Men när jag köpte den hade ingen den eller jag har inte sett den på någon" för ärligt talat, jag bryr mig inte. Jag stör mig inte på att någon annan har den, bara jag slipper och det är inte för att den är ful för det är den inte. Hoppas alla har förstått mig rätt nu :)

Ha det så bra, och välj jacka rätt ;D haha! Puss.
l
Postat av: Anonym
2010-10-20 / 18:46:21

Armbandet är från hiphopbutiken.se :)


Postat av: anna
URL: http://annanormann.blogg.se/ 2010-10-20 / 21:58:54

sv: tack :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!